Ayesak munduko aliatuetan laguntzen du, merkatu guztietan AAko eragileen karrera gidatzeko

Konpainiak AA proiektuetan % 25 haztea espero du urtero
Teknologia-fabrikatzaileak merkaturatzen ari diren eta enpresa-eragiketak iraultzen ari diren soluzio berrietan aholkulariak ziurtatzeko inbertsio-plan bat gauzatzen du
Ayesa, teknologia- eta ingeniaritza-zerbitzuen hornitzaile globala, inbertsio-plan bat hedatzen ari da bere posizionamendua blindatzeko munduko partner guztien AAko agenteen teknologiekin.
Konpainiarentzat, teknologia horren bidez enpresek dagoeneko jarduten duten eta erabakiak hartzen dituzten modua eraldatu nahi da. Izan ere, AAko eragile bat sistema adimendun bat da, bere ingurunea hautematen duena, informazioa prozesatzen duena eta modu autonomoan edo lagunduta jarduten duena zehaztutako helburuak lortzeko. Beste sistema batzuekin elkarreragin dezake, testuingurura egokitu daiteke eta pertsonekin lankidetzan aritu daiteke, eta horrek automatizazio aurreratuan funtsezko tresna bihurtzen du.
Ayesak urtean % 25eko hazkundea aurreikusten du adimen artifizialeko proiektuetan, eta, horretarako, bere talentua eta aliantza teknologikoak indartzen ari da, bere aholkularien ziurtapen intentsiboa barne, bere kideek merkaturatutako azken soluzioetan.
Hori teknologiaren fabrikatzaile global nagusien eskutik egiten du, eta horien artean Google Cloud, Salesforce, AWS, Azure eta SAP nabarmentzen dira. Lankidetza-ikuspegi horrek aukera ematen dio Ayesari aurrerapenei aurrea hartzeko eta bere proiektuetan irtenbide berritzaile eta eraginkorrenak aplikatzeko.
Sinaduraren helburua da adimen artifizialeko (AA) eragileen garapenaren eta ezarpenaren buru izatea sektore estrategikoetan, hala nola finantza-, bidaia- eta zerbitzu-sektoreetan edo utilitietan.
Dagoeneko, elkarrizketa-kanal automatizatuak sortu ditu Espainiako konpainia nagusientzat, milioika bezerorekin interakzio eraginkorragoa izateko, hala nola BBVA, Abanca, Mutua Madrileña, Melia edo Mapfrerako egindako lanekin. Era berean, nabarmentzekoa da AAko eragileak ezarri direla energia- eta erabilera-enpresetan, non Ayesa erreferentea den, Iberdrolarako edo Enelerako agenteen kasuetan gertatzen den bezala, barne-prozesu konplexuak automatizatzeko eta produktibitatea hobetzeko.
Google-ren teknologiarako, lider nazional gisa kokatu da AI & Data eremuan, eta Google Cloud-en Premier Partner aliantza estrategikoaren mailari eusten dio. Hemen kasu arrakastatsu asko eta 60 ziurtagiri profesional baino gehiago ditu bere ingeniari-taldean, eta Google Agentspace soluzioarekin lan egiten du.
AAko eragileen garapen-eremuan lider bihurtzeko estrategia horren barruan, Ayesa ere indartu egin da Salesforcen, Agentforce konponbidearekin (teknologia).
konpainiak dagoeneko 150 kontsultore ditu ziurtatuta, eta administrazio publikoetan nahiz eremu pribatuko hainbat sektoretan ezartzen ari da.
Azkenik, SAPi dagokionez, konpainiak aliantza estrategiko bat du, AAren gaitasunak enpresa-kudeaketako sistemetan txertatzera bideratua. Ayesak SAP Business AIren tresna espezifikoetan aditu ugari daudela ziurtatu du, eta soluzio horiek aplikatu ditu finantza-, logistika- eta giza baliabideetako zereginetan laguntzen duten eragileen diseinuan.
Jaime Ruiz Ayesako zuzendari Enterprises Platforms jaunak adierazi duenez, fabrikatzaileekin garatutako zeharkako gaitasunek aukera emango digute bezeroei agenteak eta teknologia erabilgarriak konbinatzen dituzten plataformak garatzeko, kasuaren arabera onena erabiltzea ahalbidetuz eta mendekotasun teknologikoak saihestuz.
«Eragile adimendunak araututako sektoreetan sartzea mugarri bat ari da izaten. Dagoeneko ez gara efizientziaz edo automatizazioaz soilik ari, baizik eta arrazoitzeko, ikasteko eta denbora errealean jarduteko gai diren gizakien eta sistemen arteko lankidetzaz. Eta talentua, teknologia eta ikuspegi estrategikoa uztartzeari esker ari gara posible egiten», adierazi du Marian Aradillas AAko arduradunak Ayesan