Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterrak bat egin du Truck Friendly Movement proiektuarekin

Albisteak, Araba

Euskadiko Logistika eta Mugikortasun Klusterrak eta Truck Friendly Movement-ek (TFM) lankidetza-hitzarmen bat sinatu dute salgaien errepideko garraioaren sektorea hobetzen laguntzeko. Akordio hau Eduardo Lasa Euskal Klusterreko lehendakariak eta Nuria Lacaci Espainiako Zamaketarien Elkarteko (ACE) idazkari nagusiak sinatu dute, TFMren ordezkari gisa

Truck Friendly Movement RSCren mugimendu bat da, garraiolariek eta kargatzaileek osatua, eta bere misioa hiru ardatz nagusitan oinarritzen da: sektorearekiko konpromisoa (salgaien errepideko garraioaren gizarte-pertzepzioa hobetzea, gidari profesionalaren figura balioestea eta haren lan-baldintzak hobetzea zamalanetarako guneetan eta atsedenlekuetan); espiritu integratzailea (hala nahi duten erakunde eta enpresa guztiekin bat egiteko deia, sektorean erantzukizun soziala aitortu eta proiektatzeko espazio partekatu bat sortzeko); eta dinamismoa (modu pragmatiko, arin eta eskuragarrian lan egitea).

“Pozik gaude akordio hau Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterrarekin sinatzeaz, berrikuntzan erabat zentratuta dagoen kluster ekonomiko batekin, digitalizazioak bultzatutako garraio-sektorearen hazkundeari egiten dion ekarpenagatik”, azaldu du Marcos Basante ASTICeko presidenteak. Bestalde, Nuria Lacacik azpimarratu duenez, “euskal klusterrak gure sektorean ematen duen berrikuntzak eraginkortasun operatiboa eta enpresen lehiakortasuna bultzatzeaz gain, gure profesionalen lan-baldintzak hobetzeko palanka indartsua ere bada. Berrikuntza garraio-industria eraldatzen ari da, etorkizun seguruagoa, iraunkorragoa eta atseginagoa sortuz bertan lan egiten dutenentzat “.

Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterra irabazi-asmorik gabeko elkarte pribatua da, eta bere xedea da enpresa eta eragile elkartuen garapena eta indartzea bultzatzea, berrikuntza, nazioartekotzea eta sektore-lankidetza bultzatuz eta beste sektore batzuekiko sinergiak sustatuz. Ildo horretan, Klusterrak, garraioaren teknologia adimendunen sektorearen eta lotutako industriaren ordezkari gisa, berrikuntzaren eta digitalizazioaren zeregina nabarmentzen du, garraio eraginkorragoa eta seguruagoa lortzeko. Ibilbideen monitorizazioa, aparkalekuen erreserba, erregaien eta bidesarien ordainketa segurua, atsedenerako eremu adimendunak, automatizazioa, kargen edo dokumentazioaren optimizazioa eta kudeaketa dira digitalizazioaren onuretako batzuk, garraio eraginkorrago, seguruago eta garbiago baterako.

“Akordio honen bidez, teknologia adimendunak sustatzea espero dugu, gure taldeek duten errepideko salgaien garraioa hobetzeko helburuari laguntzeko bide gisa”, azaldu du Eduardo Lasak, eta “TFM gisako mugimendu bat izatearen garrantzia” azpimarratu du. Mugimendu horrek bat egiten du sektorea hobetzeko konpromisoarekin, berrikuntzatik abiatuta, garraiolarien eta kargatzaileen lehiakortasuna ez ezik, zerbitzuaren kalitatea ere bultzatzeko “.

Errepide bidezko salgaien garraioa sektore estrategikoa da garapen ekonomikorako, ez soilik Espainiarako, baita mundu osorako ere, edozein hornidura-kateren ezinbesteko pieza baita. Gure herrialdean, salgaien % 96 kamioiz mugitzen dira (tonaka) eta Europar Batasunera egiten ditugun esportazioen % 75 ere errepidez bidaiatzen dute.

Partekatu

Beste berri batzuk