ITP Aerok UltraFaneko erdi-mailako presioko lehen turbina eman dio Rolls-Royceri

Turbina ITP Aeron diseinatu, ekoitzi eta mihiztatu da

UltraFan ® motorraren erakuslea Trent motorren lehen belaunaldia baino %25 eraginkorragoa izango den motor familia baten oinarria da

UltraFan erakuslearen lehen entseguak 2022an egingo dira, %100eko abiazio-erregai jasangarria erabiliz

ITP Aerok erdi-mailako presioko lehen turbina (IPT ingelesezko sigletan) entregatu du Ajalvirreko (Madril) mihiztatze-instalazioetatik Rolls-Royceren UltraFan ® motorrerako. Turbina, ITP Aeron diseinatu, ekoitzi eta mihiztatu dena, Rolls-Roycek Derbyn (Erresuma Batua) dituen instalazioetako motor erakuslean muntatuko da datozen asteetan. Behin mihiztatuta, motorrak bere lehen probak egingo ditu Rolls-Royceren Testbed80 entsegu-banku berrian, Derbyn, 2022an. Lehenengo probak %100eko abiazio-erregai jasangarriarekin egingo dira (SAF, ingelesezko sigletan).

UltraFan motorra belaunaldi berriko motorra da, eta %25 eraginkorragoa izango da erregai-kontsumoari dagokionez, gaur egun zerbitzuan dauden Tren motorren lehen belaunaldiarekin alderatuta. UltraFan funtsezko elementua da ITP Aeroren jasangarritasun-estrategian, gas-turbinen eraginkortasuna hobetzen jarraitzeko konpromisoaren zati gisa. Gas-turbinak beharrezkoak izaten jarraituko dute Covid osteko industria aeronautiko batean, pertsonak distantzia luzeetara garraiatzeko modurik eraginkorrena izaten jarraitzen baitute. ITP Aero ere funtsezko teknologiak garatzen ari ditu, hidrogeno bidezko motor aeronautiko hibrido-elektrikoen eta propultsatuen oinarriak ezarriko dituztenak, epe ertain/luzerako abiazio jasangarriko estrategiaren ildotik.

UltraFan handitu egin daiteke korridore bakarreko eta korridore bikoitzeko hegazkinak bultzatzeko gai diren motorren familia bat sortzeko. Belaunaldi berriko motor hori arkitektura berri baten eta material konposatu arin baten pean dago konfiguratuta, eta munduko abiadura-kaxa aeronautiko indartsuena barne hartzen du. UltraFanen erakuslea merkatuko motorrik handiena izango da, 140 hazbeteko fan (aurrealdeko haizagailua) diametroarekin, metroko tren estandarra fanaren zirkulutik pasa liteke.

ITP Aerok UltraFan motorraren garapenean duen zereginari dagokionez, Erlantz Cristóbal ITP Aeroko Teknologia eta Ingeniaritzako Zuzendari Exekutiboak honako hau adierazi zuen: “UltraFan erakuslearentzako lehen IPTa ematea garrantzi handiko mugarria da guretzat. Ziur gaude UltraFanek funtsezko zeregina izango duela hegazkingintza industria gero eta iraunkorragoa izan dadin datozen hamarkadetan, zero isurketa garbien mundu baterako trantsizioa gidatzeko konpromisoaren ildotik “.