Ayesak enpresako arlo guztien jardueraren jarraipena denbora errealean egiteko aukera eman dio Telefónicari

Albisteak, Bizkaia, Gipuzkoa

Sortzen den edozein gorabeheraren gainean berehala jarduteko aukera ematen duen irtenbide bat garatzen du, haren efizientzia eta eraginkortasuna hobetuz

Espainiako BI Telefonicak hasiera eman dio dagoeneko “BItacora” proiektuari, Aiesaren laguntzarekin. Helburua konpainiaren informazio komertziala demokratizatzea da, eta, horrela, salmenta- eta marketin-kanalen berri denbora errealean izatea.

Eraldaketa globaleko proiektu bat da, eta haren helburua da enpresaren negozio-arloetako jardueraren jarraipena denbora errealean egitea, erakunde osorako zeharkako plataforma batean. Jardueran gerta daitezkeen desbideratzeen gainean berehala jarduteko aukera ematen du, haien eraginkortasuna eta eraginkortasuna hobetzeko, “orain arte ulertzen zen bezala informazioaren banaketan paradigma-aldaketa bat gidatuz”.

Hala dio Francisco Javier Tobar Palacio Telefonicako Merkataritza Ikerketako eta Business Intelligenceko zuzendariak. Gainera, azaldu duenez, “BIko edozein eremutan bezala, Espainiako Telefonican barneko eta kanpoko erabiltzaileen informazio-eskaera askori erantzun behar diegu, eta, gainera, gero eta zabalagoak, zehatzagoak eta erabakiak hartzeko prozesuei lotuagoak dira”. Horregatik, 2023an “BI TEren eraldaketa globalerako proiektu honi ekitearen aldeko apustua egin genuen, framework cross bakarra ezartzeko, denbora errealean”, gehitu du Tobarrek.

“BItora proiektua deitzen diogu”, jarraitzen du. “Horrekin, reporting guztia irtenbide teknologiko bakar batean bateratzen dugu, autozerbitzua erakundearen maila guztietan errazten duena, guztientzat erreferentzia bihurtuz eta datuaren bakartasuna, erabiltzaile guztientzako ustiapen komuna eta informazioaren segurtasuna eta pribatutasuna bermatuz, informazioa eskuratzeko rol desberdinak kudeatzen baititugu”, baieztatzen du.

Proiektuaren funtsezko puntuak

Proiektuaren funtsezko puntuen artean, beraz, honako hauek azpimarra daitezke: datuaren bakartasuna; erakunde osoan dauden sinergiak, tresnak eta autozerbitzua sinplifikatu direlako; lanaldi osoan zehar eta goizeko 8ak baino lehen d+1 batean finkatuz, benetako time-a berehala eta eskura izatea; eta erabiltzaile guztientzako informazioaren kontrola eta segurtasuna, informazioa eskuratzeko rolak eta profilak kudeatuta.

Francisco Javier Tobarrek azaldu duenez, “gure bezero nagusietako bat marketin eta salmenta arloak direnez, haien informazio-beharrak asetzen hastea erabaki genuen. Arlo horiek oso premia bereziak dituzte, eta, horietan, informazioaren kalitatea eta erreakzio-denbora dira beren eskakizun nagusietako bi.

Erronka handienetako bat izan zen erakundearen maila guztietarako, barnekoetarako zein kanpokoetarako, informaziorako rolaren arabera, sarbide kontrolatua ahalbidetzea, “gure sare komertzialaren zati bat beren jarduera komertzialari buruzko informazio-behar berberak dituzten aliatuek jasaten baitute”. Horregatik, eta tresna kolaboratiboen erabileraren barruan, “framework horri bi bidetan heltzen diogu: maila operatiboenei zerbitzu zuzena emango dien web tresna mugatu bat, eta Microsoft-en oinarritutako beste bat, Fabric erabiliz (PowerBI) maila analitiko eta exekutiboagoetarako”, azaldu du.

Soluzioak teknologia asko erabiltzen ditu, datuen kudeaketa hotzetan eta denbora errealean konbinatzen dutenak. Datu-baseen erreplikatzaileak, mikrozerbitzuak dituzten edukiontzien plataformak, datu-base analitikoak eta ekitaldiak kudeatzeko busak dira proiektu honi zerbitzua ematen dioten soluzio eta datuen ekosistema konplexua integratzeko beharrezko soluzioetako batzuk. Ez dira ahaztu behar monitorizazio-, plangintza- eta kalitate-geruzak, datua garaiz eta behar bezala egongo dela bermatzen baitute sailetan.

BItacora elikatzen duten informazioaren jatorri desberdinek normalizazio bat eskatzen dute erabiltzaileek uler eta erraz ustiatu ahal izateko, arkitekturaren zailtasuna eta Fabric-en (PowerBI) near-real time-n eguneratutako izar-datuen eredu erlazional bat lortzeko transformazioak alde batera utzita, Copilot eta Machine Learning-ekin Adimen Artifiziala sartzeko potentzialarekin ustiapen baterako, informazioa tratatzeko egungo prozesuetan insigt analitiko eta eraginkortasun operatibo berriak lortzeko.

Pertsonalizazioa proiektuaren “mandatory” puntuetako bat da, erabiltzaileen profilen heterogeneotasuna eta bakoitzaren ustiapen-helburuak direla eta, eta, aldi berean, pribatutasun-politika zorrotzak betetzen direla ziurtatzen da. Informazio-dataset bakar handi batetik abiatuta, erabiltzaileak profilei, merkataritza-hierarkiari eta edukiei buruz ezarritako arau batzuetan oinarrituta kontsumitzen du merkataritza-jarduerari buruzko informazio pertsonalizatua, erabiltzailearentzat guztiz garden, errendimendua zigortu gabe eta informazio sentikorraren ihesak saihestuta.

Proiektu honek aukera ematen die azken erabiltzaileei informazioaren tratamenduaren eta kudeaketaren konplexutasunetik aldentzeko, autokontsumitzeko moduko KPI dinamikoak emanez, eta, beraz, konpainia murgilduta dagoen eraldaketa digitalaren helburua babesten du.

Partekatu

Beste berri batzuk