El BCBL busca en las aulas la mejor fórmula para enseñar idiomas

Albisteak, Gipuzkoa

Ikerketa-zentroak lankidetza-hitzarmen bat sinatu du London School of Languages hizkuntza-zentroarekin, metodo zientifikoak probatzeko benetako hezkuntza-ingurune batean

Ikertzaileek eta irakasleek elkarrekin lan egingo dute hainbat proiektutan, irakaskuntza eraginkorragoa, efizienteagoa eta intuitiboagoa lortzeko

Helburu nagusia da hizkuntzen irakaskuntzan epe luzerako ikaskuntza sendo eta kalitatezkoaren oinarriak ezartzea

Donostiako Basque Center on Cognition, Brain and Language (BCBL) ikerketa-zentroak eta Gipuzkoako London School of Languages akademiak lankidetza-hitzarmen bat sinatu dute, ikasgeletan oinarri zientifikoa duten hezkuntza-metodoak probatzeko eta hizkuntzak irakasteko formularik onena aurkitzeko.

Bi erakundeek sinatutako akordioa joan den abenduan jarri zen indarrean, eta aukera emango die BCBLko ikertzaileei, irakasleen laguntzarekin, ikastetxeak garatutako metodologia desberdinak hiru urtez probatzeko ingurune erreal batean.

Aukera paregabea da gure ikerketak hizkuntzak irakasten nola lagun dezakeen ikusteko. Irakasleekin harreman zuzena izatea baliagarria izango zaigu interes komunak aurkitzeko eta azterlan berriak abian jartzeko ingurune ezin hobean esperimentatzeko, nabarmendu du Miguel Arocenak, BCBLko zuzendari nagusiak.

Horretarako, BCBLko ikertzaileek irakasleen lankidetza ez ezik, hizkuntza-eskolako ikasleena ere badute, eta horiek senideen baimenari esker hartuko dute parte ikasketetan.

Kontuan hartuta guretzat ikasleak direla ikaskuntza-prozesuaren funtsezko ardatza, gure helburua da irakaskuntza-estrategia berritzaileak diseinatzea, ikaskuntza modu intuitibo eta eraginkorrean erraztuko dutenak. Epe luzeko emaitzarik onenak ez ezik, ikaskuntza-esperientziarik onena ere lortuko dugu. Hori dela eta, José Mari Sánchez Requenak, hizkuntza-zentroko zuzendariak, azpimarratu du.

Landa-lana

Lankidetzaren esparruko landa-lana 2023an hasi da, irakasleei zuzendutako prestakuntza-saioen bidez, BCBLren metodo zientifikoak ezagut ditzaten eta eskoletan integratzeko egokienak hauta ditzaten.

Irakasleekin zuzenean hitz egiten dugu hezkuntza-inguruneari buruz duten ezagutza aprobetxatzeko eta gure protokolo esperimentalak ahalik eta hobekien egokitzen laguntzeko, BCBLren ikertzaile Svetlana Pinetek behar izan du.

Aurrerago, BCBLk ikasketak zuzenean hizkuntza-eskoletan egitea espero du, ikasgelan aukeratutako metodo zientifikoen eraginkortasuna egiaztatzeko.

Gure ikuspegia, beraz, irakaskuntzaren kontzeptua birdefinitzea da, neurozientzia eta hezkuntza batuz; eta, aldi berean, ikasgeletan proposamen berritzaileak ezartzeko prozesuaren buru izatea, ingelesaren eta frantsesaren ikaskuntzan kalitaterik onena eskainiz. Gaineratu du José Mari Sánchez Requenak.

ELT Conference 2023

Akordioaren etorkizun hurbilean dago, halaber, ELT Conference 2023 konferentzia; martxoaren 25ean, Donostiako Miramar Jauregian, ingelesezko irakaskuntzaren nazioko eta nazioarteko eremu osoko profesionalak bilduko dira, arlo horretako azken aurrerapenak aurkezteko.

Kongresua London School of Languagesek antolatu eta sustatu du, Teacher Training departamentu espezializatuarekin batera, eta atsegin handiz hartuko ditu lehen mailako hizlariak, hala nola BCBL Efthymia Kapnoula eta Clara Martin ikerlariak.

Gainera, ikerketa-zentroak bere standa izango du irakasle eta ikertzaileen artean topaketak eta sinergiak ezartzeko. Aukera paregabea izango da networkinga dinamizatu eta egiteko eta alde guztien mesederako diren harremanak sustatzeko.

Partekatu

Beste berri batzuk