Weroi Academy sortu zen, industria-sektoreko merkataritza- eta marketin-arloko profesionalentzako prestakuntza-soluzioa

Albisteak, Bizkaia

Industria-inguruneetako marketin digitalean eta komertzialean espezializatutako profesionalen faltak eta B2Bk enpresa nazionalen eraldaketa digitala moteldu dute

Enpresa nazionalak Europaren ilaran daude salmentei eta fakturazioari dagokienez, kanal digitalaren bidez. Horren arrazoia da, neurri batean, merkataritza- eta marketin-eremuetan espezializazio digitala duten profilen eskasia. Profesionalik ez dagoenez, konpainia askok negozio-aukera baliotsuak galtzen dituzte, eta, ondorioz, lehiakortasuna galtzen dute.

Weroin 14 urte baino gehiago daramatzate industria-konpainiei eta B2B konpainiei beren merkataritza-prozesuak Internet bidez garatzen laguntzen, eta zuzenean ezagutzen dituzte sail horien kultura digitalaren gabeziatik eratorritako arazoak. Premia horiei erantzuteko, Weroi Academy zerbitzua jarri dute abian, enpresa, profesional eta erakundeentzat, arlo digitaleko merkataritza- eta marketin-taldeak prestatzeko.

Gartnerren aurreikuspenen arabera, 2025ean B2B merkataritza-interakzioen % 80 kanal digitalaren bidez hasiko dira. Kultura-aldaketa hori industrian ere gertatzen da, eta eguneratu egin behar da merkataritza-prozesuak digitalizatzean. Historikoki tradizionalenak diren inguruneek ere (makina-erremintarenak, adibidez) ezin dute aldaketa horri bizkarra eman. Maitane Hernándezek (konpainiako CEO) adierazi duenez, epe ertainean bizirik irautea horren araberakoa izan daiteke.

CEOEk adierazten du profil digitalen gabezia ETEentzako mehatxua dela. Antonio Garamendiren hitzetan: Espainian langileak falta dira eta zaila da digitalizazioaz eta jasangarritasunaz hitz egitea, nahi dugun etorkizun hori lortzeko prestatuta dagoen jenderik ez badugu.

Arazo horiei aurre egiteko, Weroi Academyk marketin digital-komertzialari buruzko hainbat prestakuntza praktiko eskaintzen ditu industriarako. Konpainiaren beraren edo haren neurrira egindako prestakuntzak dira, haren beharren eta heldutasun digitalaren edo taldeen mailaren arabera.

Aurkezpen ofiziala asteartean egin zen, otsailak 21, Euskadiko Parke Teknologikoen Zamudio-Derio Campuseko Auditoriumean. Saioan, konpainiako CEO Maitane Hernándezek parte hartu zuen, proiektua aurkezteko, bai eta enpresa- eta unibertsitate-eremuko ordezkariek ere, nork bere arloan hautemandako beharrei buruz hitz egiteko eta premia horiei prestakuntzatik heltzeko.

Partekatu

Beste berri batzuk