AA eta Talentua PepsiCoko transformazioaren erdigunean

Martxoaren 6an, osteguna, galdu nahi ez duzun ekitaldi bakarra izango da!
ATHINA KANIOURA doktorearen hitzaldia, Executive Vice President, Chief Strategy and Transformation Officer PepsiCo
STEM arloan erreferente den Athina Kanioura doktorearen eskutik, talenturik onena, batez ere emakumezkoen talentu digitala, erakartzeko eta atxikitzeko gakoak ezagutuko dituzu.
Emakumearen Nazioarteko Egunean, berarekin hitz egiteko aukera izango duzu, berrikuntzari eta lidergoari buruzko ikuspegian sakonduz.

Gainera, jakingo duzu PepsiCo nola ari den eraldatzen AArekin eta pertsonak zentroan, bere Hub Digital Globaletik, gure Parkean kokatutako ekipoaren zati batekin.
Martxoaren 5a baino lehen eman ezazu izena esteka honetan.

PepsiCo munduan elikagaien eta edarien sektorean lider den enpresetako bat da, bere produktu-sorta handiagatik ezaguna, freskagarriak, snackak eta elikagai osasungarriak barne. 1965ean sortu zen, eta 200 herrialdetan eta lurraldetan baino gehiagotan jarduten du. Berrikuntzak eta merkatuaren joeretara egokitzeak eragiten du, eta aukera osasungarriagoen eta iraunkorragoen eskaria da. Gainera, PepsiCok konpromiso sendoa du iraunkortasunaren eta erantzukizun sozialaren alde, eta horrek eragile garrantzitsu bihurtzen du ekonomia globalean ez ezik, baita enpresa-praktika arduratsu eta iraunkorren sustapenean ere.
Athina Kanioura doktorea presidenteorde exekutiboa da, Estrategia eta Transformazio zuzendaria PepsiCo. Berritzailea eta eraldaketa-liderra, Kaniourak PepsiCo-ren estrategia integrala gainbegiratzen du, arrakasta bermatzeko, bai maila korporatiboan, bai funtsezko merkatuetan, digitalizazio-estrategia barne. Konpainiaren eraldaketa globalaren buru ere bada, eta PepsiCoren tamaina eta irismena hazkundea bizkortzeko aprobetxatuko dela bermatzen du, datu-produktuen, plataformen eta talentuaren arloak gainbegiratzeaz gain.
PepsiCo-rekin elkartu aurretik, Accenture-n Adimen Aplikatuaren Analitikako zuzendari eta Arduradun Global izan zen Kanioura, eta adimen artifizialaren aplikazioan eta datuen analisian espezializatu zen enpresa-balioa sortzeko. Kanioura negozioen eraldaketan espezializatzen da, datuei eta teknologiari begira, eta esperientzia handia du telekomunikazioetan, petrolioan eta gasan, finantza-zerbitzuetan eta kontsumo-ondasunetan, besteak beste. Mondelez, Unilever, P & G, Reckitt Benckiser, Philip Morris eta Adidas enpresekin lan egin du.
Kanioura doktorea Royal Statistical and Economics Society erakundeko kidea da, eta NDF bezalako erakundeetan datuak erabiltzeari buruzko gobernu-politikak formulatzen laguntzen du. Marketin Zientzien Institutuaren kontseiluko kide ere bada, eta hezitzaile zoragarria da. Irakasle izan da UMISTen (Erresuma Batua), Imperial College London-en (Erresuma Batua) eta Sheffield Unibertsitatean (Erresuma Batua), non Ekonometria eta Ekonomia Kuantitatiboko doktoregoa lortu baitzuen.