Espezializazio handiagora bideratutako hazkundea, Eusko Jaurlaritzaren RIS3 estrategian oinarrituta, eta enpresen eta campusen arteko lankidetza bultzatuz.
2/
Negozioaren hedapena
Merkataritza-ekintza proaktibo eta planifikatu baten bitartez egungo egitura osatuko duten negozio-eredu berriak identifikatzea eta txertatzea.
3/
Azpiegitura Smart eta jasangarria
Lehendik dauden azpiegituren bilakaera, eta berriak sortzea, berrikuntzan erreferente izango diren eredu Smart/digital eta jasangarri baterantz.
Lagundu
4/
Gizartea
Parkeen Sarea funtsezko eragile gisa kokatzea enpresaren eta gizartearen arteko harremanean, bokazio espezializatuak sustatzeko gaitasunarekin, emakumeengan arreta berezia jarrita, eta hazkunde ekonomikoa eta ongizate komuna areagotzeko ahalmenarekin.
5/
Aliantza Sarea
Estatuan eta nazioartean aliantza-sarea indartzea, ekosistema zabalagoak sortzeko eta Parke Sareko enpresei proiektu berrietara sartzeko aukera emateko.
6/
Sareko lan-eredua
Egungo prozesuak hobetuko dituen eta kudeaketa operatiboa estandarizatzeko tresna berriak txertatu ahal izango dituen sareko antolaketa-eredu bat eraginkortasunez ezartzea.
Eragin
7/
Zerbitzu bereizgarriak
Parkeen Sareak bakarrik eskaini ditzakeen eta enpresentzat negozio-balioa sortzen laguntzen duten zerbitzuak garatzea.
8/
Parke Marka
Parkeen jarduera ekonomiko, teknologiko eta sozialari lotuta, proiektu berriak erakartzeko eta egungo bezeroak fidelizatzeko gai izango den marka bakarreko identitate hautemangarria sortzea.
Garapen Jasangarriko Helburuei egiten zaien ekarpena
18 Ekimen
Hazi
Hedapen geografikoa eta espezializazioa
1/ Egungo perimetroaren hedapena
2/ Euskadirako trakzio-proiektu estrategikoak
Negozioaren hedapena
3/ Planifikatutako merkataritza-ekintza
4/ Negozio-eredu mistoak
Hedapen Smart eta jasangarria
5/ Smart Parkea
6/ Parke Berdea
Lagundu
Gizartea
7/ ZTBren balioa zabaltzea
8/ Bokazio zientifiko-teknologikoak
9/ Emakumeak ZTBn eta enpresan duen zeregina sustatzea
Aliantza sarea
10/ Harreman instituzionalak
11/ Aliantza estrategikoak
Sareko lan-eredua
12/ Antolakuntza-egitura
13/ Estrategia- eta kudeaketa-tresnak
14/ G40
ERAGIN
Zerbitzu bereizgarriak
15/ Bizitza-ekosistema
16/ Enpresentzako zerbitzu espezializatuen indartzea
Parke marka
17/ Parke markaren nortasuna eta identitatea
18/ Kanpo-komunikazioko jarduera
2 Kontzeptu integralak
1/
Parke Berdea: Jasangarritasuna
“Autosufizientzia energetikoa 2035ean” helburuaren aldeko apustua
2/
Smart Parkea: Digitalizazioa
Trantsizio digitalarekin eta kudeaketa adimendunarekin konpromisoa ingurune komunetan.
Baterako jarduketa-eremuak: