Ayesak AAn eta Datan integratzen ditu bere gaitasunak arlo bakarrean, 800 profesionalekin

Digital Experience-rekin batera, funtsezko hiru teknologia bateratzen ditu, eskala handiko eraldaketa digitalei arrakastaz heltzeko
Konpainiak AAko agenteak aldaketaren epizentroan kokatzen ditu, cloud tresnekin eta metodologia arinekin konbinatuta
Ayesa teknologia- eta ingeniaritza-zerbitzuen hornitzaile globala da, eta AA jarri du bere estrategia teknologikoaren erdigunean, adimen artifizialean, datan eta digitalean dituen gaitasun guztiak arlo bakarrean integratuta. Horrela, konpainiak sendotu egiten du eskala handiko eraldaketa digitalei arrakastaz ekiteko gai diren enpresa talde hautatuan duen posizioa, non teknologia horiek funtsezkoak baitira.
Horrela, arlo hori funtsezkoa izango da konpainiak datozen urteetan hazteko, eremu horretan izandako aurrerapenen eta espero den eskariaren aurrean. 800 profesional baino gehiago integratu dira unitate honetan. Unitate horrek cloud teknologiak, metodologia arinak eta produktu digitalen garapenean esperientzia handia uztartzen ditu, Data Products eta adimen artifizial sortzailea, orain Ayesa AI & Data & Digital Experience izenarekin.
“Eraginkortasuna eta automatizazioa ez dira aukerakoak, funtsezkoak baizik”, adierazi du Víctor Fernándezek, arlo honetako zuzendariak.
Produktu digitalak produktu adimendun bilakatzen diren eta AAko agenteek erabiltzaileen eta teknologiaren arteko interakzioa birdefinitzen duten testuinguruan, Ayesak eraldaketa horren epizentroan kokatzen du bere arlo berria. Eragile horiek leku oso garrantzitsua izango dute enpresetan eta administrazio publikoetan, ez baitira algoritmo hutsak, denbora errealean arrazoitzeko, erabakitzeko eta jarduteko gai diren sistema autonomoak dira, datuak negozioan izan dezaketen eraginarekin konektatuz.
Adimen artifizial sortzailea berrikuntza berria dirudien arren, Ayesak urteak daramatza aldaketa hori probatzen. Hotelen industriako lehen eragile adimendunak sei ekitaldi baino gehiago egin zituen Espainiako operadore handi batentzat, ehunka mila dei modu autonomoan kudeatzeko gai dena. Irtenbide hori erabakigarria izan zen COVID-19aren krisian.
Gaur egun, arrakasta izan duten kasu ugari daude, Ayesa AI & Digital Experience enpresaren norabide berria bermatzen dutenak, Mapfre, BBVA, Bankinter, Iberdrola eta Verisure Inditex konpainia handiekin batera.
Eremu honen beste ezaugarrietako bat neurketa da. Taldeak ez dira teknologia ezartzera mugatzen, irtenbide bakoitzaren benetako inpaktua ebaluatzen dute. Esperientziak erakusten du negozioek eta teknologiak datu eta KPI sendoak behar dituztela modu jasangarrian eboluzionatzeko.
“Neurtzea eraldatzea da, eta analitikak izan behar du etengabeko optimizazioaren motorra. Talde bakarra eratu dugu merkatuan. Horri esker, Ayesak erreferentzia-taldeak ditu orain, abangoardiako teknologia garatzeaz gain, ekoizpenera eramaten dituztenak, besteak beste, banka, aseguru, energia, telco eta travel sektoreetara. Gaur egun ez gara etorkizuneko proiektuez ari, benetako inpaktuez baizik».