Ayesak Salesforce inplementatu du Osakidetzan herritarren arreta iraultzeko

Euskal Osasun Zerbitzuak “herritarraren arreta onmikanaleko proiektua” jarri du abian, pazientearen ikuspegi integrala izateko, prozesuak automatizatzeko eta hainbat kanalen bidez interakzioa ahalbidetzeko. Ayesak eta Telefónicak kudeatuko dute
Ayesak, teknologia- eta ingeniaritza-zerbitzuen hornitzaile orokorrak, Salesforce ezarriko du Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuan, osasun-zerbitzu publikoetan aitzindaria den proiektu baten barruan.
CRMa munduan integratuta, herritarrek hobekuntza handia izango dute haien arretan. Zehazki, “herritarraren arreta onmikanaleko proiektuak” pazientearen ikuspegi integrala izatea du helburu, herritarrak Osakidetzarekin dituen interakzio guztien datuak partekatzera igarotzen baita. Gainera, prozesuak automatizatuko dira, erantzunaren arintasunean aurrera eginez, eta pazientearen eta administrazioaren arteko interakzioa ahalbidetuko du hainbat kanalen bidez (ahotsa, posta elektronikoa, webgunea).
Ekimen honen bidez, Osakidetzak bere erronkarik handienetako bati erantzuten dio, elkarren artean loturarik ez duten arreta kudeatzeko sistemak eta prozesuak batera egotearen ondorioz. Arazo horiek konpontzeko, herritarren arreta zentralizatzen duen irtenbide teknologiko hau aukeratu da, zerbitzu arin, eraginkor eta pertsonalizatua eskainiz.
Kontratuak Salesforce eta Genesys hodeiak inplementatzea aurreikusten du, plataforma horiek Osakidetzako egungo sistemekin integratuz. Horrela, agenteek 360º-ko ikuspegia emango diote herritarrari. Era berean, komunikazio-kanpainak segmentatuagoak eta pertsonalizatuagoak izango dira, eta horrek eraginkortasun handiagoa bermatuko du.
Honako soluzio hauek gehitu dira: Salesforce Health Cloud, herritarrekiko harremana kudeatzeko (CRM) eta datuak bateratzeko; Salesforce Marketing Cloud, komunikazio-kanpaina pertsonalizatu eta segmentatuetarako; Genesys Cloud, kanal anitzeko interakzioak bideratzeko; eta Analytics Cloud, datuak aztertzeko eta KPIak neurtzeko.
Kontratu honekin, Ayesak lider gisa duen posizioa indartzen du osasun-sektorearen eraldaketa digitalean, bereziki zerbitzu publikoetan. Era berean, proiektu konplexuak kudeatzeko duen gaitasuna erakusten du, Salesforce eta Genesys bezalako plataformak integratuz eta inpaktu sozialarekin eta berrikuntza teknologikoarekin duen konpromisoa indartuz.