Sarenet, Workcenterreko ahots- eta datu-komunikazioen zerbitzu guztien hornitzailea

Albisteak, Bizkaia

18 egoitzetako sare korporatiboak Fibra Segura, 4G babes-konexioa eta defentsa perimetrala ditu

Informazio-sistema guztiak operadorearen Cloud-era migratzearen ondorioz, datuak ingurune erredundatuan, zainduan eta seguruan kokatu dira

Soluzioak azpiegitura monitorizatzeko tresna indartsu bat eta Sarevoz telefonogune birtuala ere baditu, IP ahotsaren zerbitzuetarako

Workcenterrek, 1995ean sortutako inprimaketaren sektoreko enpresa liderrak, Sarenet aukeratu du MPLS bidezko konektibitatea duen azpiegitura sendo bat eratzeko, Madril eta Bartzelona artean banatutako 18 egoitzetarako. 200 langile baino gehiago ditu, eta gaur egun 2 produkzio-zentro eta 160 inprimatze-ekipo ditu. Urtean 18.000 bidalketa egiten dizkie 240.000 bezero erregistratuei. Horietatik 3.000 baino gehiago enpresak dira, eta “Workcenter Business” markaren bidez ematen die arreta.

Denden hedapena, online kanalaren hazkundea eta konektatutako ekipoen kopuru handia erabakigarriak izan ziren konpainiak bere plataforma teknologikoa osorik garatzeko erronkari aurre egiteko, bere ahots- eta datu-komunikazio guztiak hobetzeko.

Helburu hori lortzeko, sare pribatu berri bat eratu behar zen, indartsuagoa eta seguruagoa, telefonia-sistema optimizatu behar zen, Cloud irtenbide berriak izan behar ziren eta datuen eta konexioen segurtasuna hobetu behar zen. Gainera, haien plataforma DPZ guztiz fidagarrian egotea behar zuten, mantentze-lan eta zaintza profesionalarekin eta etengabeko erabilgarritasun-bermeekin.

Sareneten soluzioa

Behar horiei erantzuteko, Sarenetek irtenbide bat garatu zuen ordezkaritza guztiek Zuntz Seguruko konexio bat -Fibra Dual egoitza nagusiaren kasuan- eta 4G babes-konexio bat izan zezaten. Gainera, defentsa perimetraleko zerbitzua jarri zen martxan – Sarenetek garatu eta kudeatutako web-tresna bat –, erasoak detektatzeko eta geldiarazteko balio duena, eskariaren araberako iragazkiak aktibatuz.

Informazio-sistema guztiak Sareneteko Cloud-era migratu ondoren, hodeia enpresaren MPLS sarearen beste hedapen bat izatera igaro zen, edozein egoitza hodeira biderik laburrenetik konektatu ahal izateko, latentzia oso baxuak lortuz eta aplikazioek arinago funtziona zezaten. Horrela, konpainiaren datuak ingurune erredunatu, zaindu eta seguru batean zeuden.

Aldi berean, konpainiak monitorizazio-leiho indartsu bat du orain, enpresaren azpiegitura osorik ikusteko eta kontrolatzeko aukera ematen duena: lineen egoera, zerbitzuen monitorizazioa, babesen kudeaketa, Cloud zerbitzuen parametroak aldatzea, etab.

Workcenterrek Sareneten Voz IP soluzioa ere ezarri zuen Sarevoz Zentralita Birtualarekin. Honek oso funtzionalitate aurreratuak eskaintzen ditu eta enpresaren kudeaketa oso erraza da. Sistemak terminal berriak zituen, horietako batzuk haririk gabekoak dendetan erosoago erabiltzeko. Nabarmendu beharreko beste alderdi bat kudeatutako segurtasun-zerbitzua aktibatzea izan zen. Zerbitzu horren bidez, Sareneten segurtasuneko aditu-taldeak sarea eta Workcenterren instalatutako sistemak modu proaktiboan zaintzen ditu, eta balizko mehatxuez, hautemandako segurtasun-arazoez, kaltetutako ekipoez eta abarrez ohartarazten du. Izan ere, denda horietan erabiltzaileak inprimaketa-zerbitzuetara pendrive-ekin eta kanpoko gailuekin sartzen dira.

Erabateko erabilgarritasuna eta segurtasun handiagoa

Sarearen konfigurazio berriak, egoitza bakoitzean teknologia eta operadore desberdineko babes-lerroak gehituz, konexioaren erabilgarritasuna etengabe bermatzeko eta zerbitzuan akatsak saihesteko balio izan dio Workcenterri. Gainera, datuen, ekipoen eta aplikazioen migrazioak Sareneten Cloud-era, transmisioen latentzia murriztu du, ERP softwarean erantzuteko abiadura handitu du eta prozesuak kudeatu ditu.

Baina, zalantzarik gabe, migrazio horri esker segurtasuna hobetu ahal izan da; izan ere, Sareneteko teknikariek etengabeko segurtasun- eta zaintza-neurri gorenak dituzten ingurune batean daude baliabideak, ziber-erasoko edozein mehatxuren aurrean berehala jarduten baitute.

Sergio Sierrarentzat, Workcenterreko sistemen zuzendariarentzat, tamaina horretako plataforma bat ezartzeak nolabaiteko kezka sortzen zuen sor zitezkeen ustekabeengatik eta aldaketa horrek uneren batean negozioaren jarduera zailtzeko arriskuagatik. “Zorionez, Sareneten aurretiazko analisiak eta plangintza sakon batek ezustekoak saihestu zituen, eta prozesua arrakastatsua izan zen”. Konpainiaren aurreikuspena da hazten jarraitzea salmenta-puntu berriak irekitzearekin eta online kanala garatzearekin, bereziki enpresentzat. “Sareneten soluzioak erraz eskalatu eta malguak izatea, eta aholkularitza teknikoan gure negozioaren hazkundea errazteko hobekuntzak txertatzen joateko profesionaltasuna eta hurbiltasuna erabakigarriak izan dira zerbitzu horien guztien hornitzaile integrala izateko”, ondorioztatu du Sierrak.

Partekatu

Beste berri batzuk